Centrul Informațional Agricol +373 22 50 20 20
Linia anticorupție +373 22 23 23 94

Concurs pentru ocuparea funcției vacante de director al ÎS ”CRP Abaclia”



 

MINISTERUL AGRICULTURII ȘI INDUSTRIEI ALIMENTARE

Consiliul de admnistrație al Î.S. “Centrul pentru Reproducerea Păsărilor Abaclia”

 

ANUNȚ

Concurs pentru ocuparea funcției vacante de director al  ÎS ”CRP Abaclia”

Sarcini de bază

 Integrarea eficientă a ştiinţei în procesul de producere, ameliorare şi reproducere a resurselor genetice avicole de prăsilă, pentru asigurarea necesităţilor fermelor, exploataţiilor de diverse capacităţi şi forme  de proprietate din republică cu material genetic avicol valoros. ;

2.    Creşterea eficienţei ramurii prin sporirea volumului de producţie competitivă şi comercializarea la preţuri convenabile a producţiei avicole pe pieţele internă şi  externă;

3.    Promovarea politicii economice de producere şi comercializare a producţiei avicole, de ameliorare a calităţii ei, asigurarea  procesului activităţii de reproducere, selecţie şi hibridizare a  raselor de păsări şi administrarea patrimoniului statului încredințat;

4.    Promovarea şi extinderea întreprinderii atît în domeniul activităţii de bază cît şi acordării serviciilor de consultanță.

Termenul limită de depunere a dosarelor de concurs – 30.11.2015, ora 16-00. 
Informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului este plasată pe pagina web al MAIA: www.maia.gov.md, Persoana de contact: Inga Bulat tel 0 22 210 - 253 E-mail: inga.bulat@maia.gov.md

Condiţii pentru ocuparea funcţiei vacante prin concurs în cadrul ÎS „Centrul de reproducere a păsărilor Abaclia”

La funcţie poate candida persoana care îndeplineşte condiţiile de participare la concurs, inclusiv condiţiile de bază prevăzute de Legea nr.146-XIII din 16.06.1994 cu privire la întreprinderea de stat. 

Condiţii de bază 

•    deţine cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul permanent pe teritoriul ei;

•    cunoaşte limba de stat, limba rusă sau o limbă de circulație internațională: citit, scris şi vorbit; 

•    are capacitate deplină de exerciţiu;

•    este apt, din punct de vedere al sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei, nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

•    nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

•    nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate (interdicţie dispusă prin hotărîre de judecată);
•    îndeplineşte cerinţele specifice pentru ocuparea funcţiei vacante.

 
Cerinţe de bază:

Studii superioare (cu preferință economice, management, drept sau zootehnice), Cunoaşterea calculatorului (aplicaţiile MS Office – Word, Excel, Power Point).

 

Cerinţe specifice minime:

3 ani experiență în funcţie de conducere în cadrul unei entităţi economice.
Abilităţi:

- abilităţi manageriale, de lucru cu informaţia, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor,  argumentare, prezentare, aplanare de conflicte, comunicare eficientă, iniţiativă.

Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres profesional, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Alte cerinţe:

- nu face parte din organele care exercită supravegherea şi controlul în unitatea unde are loc concursul; 

- alte incompatibilităţi şi conflicte de interese conform legislaţiei.

Documente necesare pentru aplicare:

Candidaţii interesaţi, în termenul indicat în informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului, depun personal la etajul 5, oficiul 516 (Cancelaria) din sediul Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare, prin poştă (scrisoarea recomandată) sau prin e-mail Dosarul de concurs, care conţine: 
Formularul de participare (care poate fi accesat în format electronic sau poate fi obţinut pe suport de hîrtie la adresa: bd. Ştefan cel Mare şi Sfînt, 162, etajul 5, oficiul 516 (Cancelaria)) va conține:

  1. Copia buletinului de identitate
  2. Copia diplomei de studii corespunzătoare funcţiei pentru care se candidează
    Copiile altor diplome de studii şi certificate de absolvire a cursurilor de perfecţionare
  3. profesională relevante pentru funcţia vacantă
  4. Copia carnetului de muncă
  5. Cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere

*documentele pentru concurs se prezintă în mapă.

  • Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.  
  • Dosarul de concurs depus prin poştă (scrisoare recomandată) sau e-mail, urmează a fi verificat privind veridicitatea documentelor pînă la desfăşurarea concursului, în caz contrar Dosarul de concurs se respinge. 
  • Cazierul juridic poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. 
  • Candidatul învingător este obligat să prezinte originalul cazierului juridic în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. 
  • Documentele se prezintă obligatoriu în limba de stat.
  • Documentele scrise într-o limbă străină şi fără traducerea legalizată în limba de stat, nu vor fi luate în considerare.

Locul desfăşurării concursului: 

Adresa: MD 2004, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfînt, 162, etajul 5, of. 516

Bibliografia
Acte legislativ-normative din domeniu :

  1. Constituţia RM - Legea fundamentală a Statului;
  2. Codul Muncii al R.M. nr.154-XV din 28.03.2003;
  3. Legea nr.146-XIII din 16.06.1994 cu privire la întreprinderea de stat;
  4. Legea nr.190 din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
  5. Legea  nr. 668 din 23.11.1995 pentru aprobarea Listei unităţilor ale căror terenuri  destinate  agriculturii rămîn în proprietatea statului;
  6. Legea nr. 16 din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
  7. Legea nr. 412 din 27.05.1999 zootehniei;
  8. Legea nr. 371 din 15.02.1995 privind selecţia şi reproducţia în zootehnie;
  9. Legea nr. 420 din 22.12.2006 privind activitatea de reglementare tehnică;
  10. Legea nr. 590 din 22.09.1995 cu privire la standardizare;
  11. Legea nr. 235 din 01.12.2011 privind activităţile de acreditare şi de evaluare a conformităţii;

 Descarcă Formularul de Participare